Joan arbocenc a calbasi.net
dij set 8 22:31:26 CEST 2011

Jo tinc un ZTE Blade, però tot just ara em poso amb això de l'Android i
no se si estic prou animat per posar-me una altra ROM (mama, mama... que
em deixarà de funcionar el mòbil??) ;-D

Joan

Al 08/09/11 21:42, En/na MIUICat ha escrit:
> Aplicades les antigues traduccions de MIUI :D
>
> Se que potser no és el lloc més adequat per a parlar-ne però, quin
> dispositiu android teniu? (Ho dic per a saber per quins he de cuinar si
> hi han betatesters :D ).
>

> El 8 de setembre de 2011 20:29, MIUICat <miuicat a gmail.com
> <mailto:miuicat a gmail.com>> ha escrit:
>
>     Esperem que posi'n la senyera...
>
>     He aplicat unes quantes aplicaciones més. En quant torni al PC
>     aplico total els que falten.
>
>     El 08/09/2011 20:21, "Marc Jaenes Espinal" <rictus1995 a gmail.com
>     <mailto:rictus1995 a gmail.com>> escribió:

> [...]

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi