Joan Montané joan a montane.cat
dij set 8 19:27:13 CEST 2011

El 8 de setembre de 2011 18:26, MIUICat <miuicat a gmail.com> ha escrit:
> Ja estic pujant arxius de la MIUI original i aplicant les traduccions. Perdó
> joan per ser tan "borde" :(
> Aniré posant els originals, si algú de mentrestant pot anar aplicant els de
> l'AOSP o CM s'agraeix.

Cap problema Marc, en les traduccions cal anar amb cura de no barrejar
coses. Millor anar pas a pas, perquè després no se sap d'on bé cada
cosa.

He fet un parell de proves, he pujat les traduccions de l'AOSP
corresponents a Calendar, Calculator  i Browser. Importa la majoria de
traduccions, tot i que queda feina pendent.

El procés és, per a cada paquet/aplicació (per exemple el Calendar):

1.- Baixeu del projecte AOSP en local el fitxer strings.xml
corresponent i posar-li un nom únic, per exemple Calendar-ca.xml
2.- Aneu al Crowdin i seleccionar el fitxer que volem traduir (per
exemple Calendar.xml)
3.- Pugeu la traducció que tenim en local (p.ex. el nostre fixer
Calendar-ca.xml)
4.-Espereu, triga bastant.
5.- Reviseu que les traduccions siguin "acurades", podria passar que
fes assignacions incorrectes, però sembla que ho fa prou bé.
6.- Traduïu les cadenes pendents de traducció, que haurien de ser poquetes.

Marxo que tinc un curset.

Fins la nit.

Joan Montané