David greips a gracianet.cat
dic set 7 10:03:34 CEST 2011

 Bon dia,

    Aquest és el meu primer correu a la llista, espero no saltar-me cap
 regla :)

    Com sabeu hi ha diferents ROMs al mercat no-oficials i una de les
 més "potents" és la MIUI. Està traduïda a alguns idiomes però entre ells
 no hi ha el català. M'he fixat que hi ha un parell de projectes de
 traducció en marxa:

 http://miui.es/foro/roms-miui-v-usuario-2a-planta/1025-miui-en-catala.html
       http://crowdin.net/project/miui-rom-catalan-translation/ca

    M'he apuntat als dos llocs per ajudar però el que ha respost és el
 de miui.es que sembla treballar tot cor i voluntat, però sense unificar
 criteris lingüistics.

    Algú de vosaltres sap alguna cosa més de les traduccions? Algú amb
 ganes d'ajudar a tirar endavant aquesta traducció?

    Gràcies,
    David