[Android] Firefox 4 mòbil en català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div mar 25 13:49:18 CET 2011

Vaja,

sembla que la cosa està fotuda.
no tenen suport oficial, però no sé si pots provar:
https://wiki.mozilla.org/Mobile/Platforms/Android#ARMv6_.28experimental.29

Segurament caldria canviar l'install.rdf dels paquets i posar que
accepten versió 4.1 també llavors.

Salut,

El 25 de març de 2011 13:40, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat