[Android] Firefox 4 mòbil en català

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
div mar 25 01:12:10 CET 2011

Hola Toni,

Tant la versió catalana general com la valenciana s'instal·len correctament.
Si la catalana no està instal·lada, es mostra la traducció valenciana (ja
estiga el sistema configurat amb ca o amb ca-valencia). En canvi, si
s'instal·la el paquet de català general, és el que es mostra per defecte,
encara que el locale siga ca-valencia i estiga instal·lat el paquet de
variant valenciana.

Respecte a la traducció, cal fer una repassada:

«Se cerquen complements» (quan el que s'està fent és «S'estan cercant
complements»)

«Habilita els Javascript» (és plural?)

«Navega el lloc» -- (sona estrany...)

Salut!

Pau

El 23 de març de 2011 12:18, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> ha
escrit: