[Android] Firefox.cat versió mòbil

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim jun 14 10:51:12 CEST 2011

Ep gent,

aquest fil ja tenia força temps. :P
Vaig acabar enllaçant al market web directament.
Podeu veure-ho des de:
http://www.firefox.cat/m/

Si teniu cap suggeriment de millorar la pàgina, ja em direu.
Malauradament ens trobem amb la situació que el Firefox en versió
mòbil encara no incorpora el català per defecte i hem de proporcionar
paquets d'idioma apart.

Salut,

El 12 de juny de 2011 17:28, Sisco Garcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat