[Android] Firefox.cat versió mòbil

Xavi ducktoy a gmail.com
dis jun 11 16:03:17 CEST 2011

Acabo de provar-ho amb Cyanogen 7.0.3 per HTC Legend i diu "The requested
item could not be found"

El 29 de març de 2011 17:44, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> ha
escrit:

> Gràcies Aleix,
>
> enllaço la versió https de moment, que sembla que sí funciona. Ja faré
> proves més tranquil més endavant.
>
> El 29 de març de 2011 17:42, Aleix Vidal i Gaya
> <aleix.vidal a gmail.com> ha escrit:

> http://baixades.mozilla.cat/?url=market%3A%2F%2Fdetails%2F%3id%3Dorg.mozilla.firefox&id=fennec&versio=4.0&so=android

> --
> Toni Hermoso Pulido
> http://www.cau.cat

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?
Si reenvies aquest correu, SIUSPLAU esborra TOTES les adreçes de correu
electrònic que contingui.
Si reenvias este correo, POR FAVOR elimina TODAS las direcciones de correo
electrònico que contenga.
If you want to forward this mail, PLEASE delete all the email adresses
contained in this message.