[Android] sabeu fer parlar google navigation?

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
diu jul 31 20:52:51 CEST 2011

Tinc android 2.3.3 a un Desire S amb el More Locale 2 configurat en
català. Això em fa sortir els dies de la setmana i poca cosa més (bé,
alguna aplicació que està traduïda) en català. La qüestió és que,
habitualment, google navigation em mostra la interfície en català i em
parla en anglès, cosa que, com a mal menor, sóc capaç de suportar.
Però de tant en tant i amb segons quina actualització de google maps,
l'aplicació es queda sense parlar-me, i només sona una campaneta en
comptes de cada instrucció de veu. Això mateix ja em va passar algun
cop amb el G1 i cyanogenmod. Algú s'hi ha trobat i hi ha trobat
solució? Que no sigui desinstal·lar les actualitzacions, és clar. No
tinc clar si amb algun programa alternatiu de síntesi de veu arribaria
a funcionar; jo un cop ja m'hi vaig entretenir i no en vaig sortir.

Gràcies a l'avançada,

--
Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat