[Android] ÚLTIMA HORA: Android 2.3.4

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dim jul 26 09:24:33 CEST 2011

Hola,

jo em referia a que estava verda la versió alfa de CM7 per a Samsung
Galaxy S2, per a les versions suportades oficialment la recomano
totalment :)

Sobre la traducció, hi ha diferents parts a tenir en compte:

- Codi de l'Android (AOSP): fa temps entre uns quants vam fer una
traducció gairebé total, però poc després Google ja va treure la
traducció oficial i és la que s'incorpora a CM i a tots els derivats
de AOSP que ho volen. Aquesta és la que es fa servir i diria que està
tot traduït (i en cas contrari poc s'hi pot fer).
- Codi de CyanogenMod: en les millores introduïdes a CM hi ha parts
que hem traduït i parts que no. Jo anava enviant el que anava
traduint, però el darrer 'push' que vaig enviar a l'abril no el van
acceptar (ni refusar, està pendent a review.cyanogenmod.com), i no
vaig fer res més. Ara que tinc més temps potser insisteixo, seria molt
fàcil tenir tota la part de CM traduïda.
- Codi aplicacions: depèn de cada desenvolupador i per tant moltes
apps poden estar sense traduir al nostre idioma.

Salut!

El 25 de juliol de 2011 23:18, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit: