[Android] ÚLTIMA HORA: Android 2.3.4

Bàrbara Sanchez fragonetapower a gmail.com
dll jul 25 17:51:03 CEST 2011

Hola Xavi!

A veure, q potser escrivia massa depressa.. La CyanogenMod, tot i no
haver-hi versió estable i que de moment tot són nightly builds és molt
estable, i tant! Jo em referia a la traducció, que falten hores de feina. Hi
ha molta cosa en anglès i per traduir encara. Així que, més enllà de l'estat
de la traducció, la CM7 és molt recomanable.

Tot i que abans que la CM7 vaig tenir una mod de Darky, i ara que puc
comparar veig que la de Darky em consumia molta menys bateria. Així que
m'estic plantejant tornar a fer canvis. Potser mantinc la CM7 i canvio de
kernel (al que recomanen per la CM7) o bé si torno a una mod de Darky..

Si algú té més dades que es manifesti;)

Salut,

Bàrbara
-- B @ GT-I9000 CM7
El 22/07/2011 18:07, "Xavi Ivars" <xavi.ivars a gmail.com> va escriure:
> El 22 de juliol de 2011 16:15, Bàrbara Sanchez <fragonetapower a gmail.com>
ha
> escrit:

tb