[Android] Presentació

Joan Montané joan a montane.cat
dij feb 24 23:48:46 CET 2011

Bona nit,

jo faig anar la Cyanogen, però depenent del telèfon que tinguis no la
podràs fer servir.

Si només vols canviar la ROM pel tema de llengua... tot apunta que en
la propera actualització oficial que tinguis (si el fabricant te la
proporciona, és clar) ja vindrà el català, de sèrie.

Alguns models recents tenen el català "amagat", has provat a forçar el
locale català amb el MoreLocale2? Potser et sona la flauta i ja el
tens, :)

Joan Montané

El 24 de febrer de 2011 15:17, Ferran Pujol Camins
<ferranpujolcamins a gmail.com> ha escrit: