[Android] ÚLTIMA HORA: Android 2.3.4

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
div abr 29 21:35:32 CEST 2011

Començo a detectar algunes errades (tipogràfiques i de traducció). D'estil i
així no controlo tant... (en el camp de text per escriure un missatge de
text, per exemple, diu "Escriviu per redactar", això seria tractament de
vos, no? per tant, bé, no?)

Per exemple, el títol de la finestra de configuració de xarxes wifi i mòbil:
"Configuració sense fil i de xarxa"

Per cert! Empaperat (per fons de pantalla), empaperat dinàmic (per live
wallpaper), i han mantingut widget (i no enginy).

Segueixo mirant cosetes ;)

Per cert, les videotrucades van genials!

Aleix Vidal i Gaya

El 29 d’abril de 2011 21:20, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: