[Android] Possibilitat d'implementar el ca-valencia

div abr 8 22:35:35 CEST 2011

El 08/04/2011 17:44, en/na Vicent ha escrit:
> Dins de l'opció de "no matxacar" la versió general "ca" o "ca_ES", què
> creeu que és millor? Usar "ca_VA" o usar "ca_XV"?
>
> Per cert, què vol dir "XV"?

Em sona que ja havia dit alguna cosa del tema... potser en algun altre
fil o llista...

Sobre el ca_VA/ca_XV, a l'Openoffice.org es va tirar pel _XV perquè
aquest codi està reservat per "user-defined" o algo així, és a dir forma
part d'una sèrie de codis reservats que no correspon a cap país, sinó al
significat que l'usuari li vulgui donar. En canvi el _VA sí que
correspon a un país (Vaticà).

Aquí veig que ho explica:
<https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/ISO_3166-1_alpha-2#Decoding_table>

User-assigned code elements are codes at the disposal of users who need
to add further names of countries, territories, or other geographical
entities to their in-house application of ISO 3166-1

Tenint això en compte, jo optaria per triar un codi que no correspon a
cap país i està reservat per aquests "menesters" (_XV) abans que un codi
que fa referència a un país específic que no és el correcte.
N'hi ha uns quants per triar (de XA a XZ), però per motius obvis, sembla
que el més adient seria _XV.

salut
jordi s