[Android] Possibilitat d'implementar el ca-valencia

Vicent vginer a gmail.com
dij abr 7 07:58:02 CEST 2011

2011/4/7 Miguel Canteras <mcanteras a gmail.com>:
> Els fitxers de traduccions no ocupen molt espai. He tret els fitxers de
> català de la ROM CyanogenMod per al Geeksphone Zero (release 35). Els
> podeu trobar a:
> http://www.megaupload.com/?d=XXDXNIJR
> Com veureu ocupen 108 KB. En teoria són els fitxers del sistema Android, no
> de les aplicacions Google o altres que porte la ROM.

Per tant, ara sí que no entenc l'excusa que alguns fiquen per tal de
no incloure tots els fitxers de llengües (que "pesen" molt).

> No sé on es troba l'script que utilitzeu per a traduir (no sé si és públic).
> Però quan estiga la versió definitiva del Zero, si em passeu la traducció
> puc mirar de muntar una ROM traduïda. A més a més al fitxer arrays.xml es
> pot indicar la posició per defecte al carregar un mapa. Ara apunta a Madrid
> tot i ser la versió catalana. Potser a la valenciana es pot apuntar a la
> Plaça de l'Ajuntament de València o al centre geogràfic de la Comunitat
> Valenciana (que no sé quin és).

Segons allò que he pogut llegir en algunes pàgines web, el centre
geogràfic de la Comunitat Valenciana es troba a les muntanyes del
Caroig o Masís del Caroig.

> El problema és que aquesta ROM només serviria per al Zero i no per a la
> resta de telèfons. Es necessitaria una ROM per a cada model, així que no és
> una solució molt bona.
> Al fòrum de Geeksphone que comentava Vicent he posat un comentari on
> explique que es pot mirar de fer una aplicació que substitueixi els fitxers
> automàticament. Quan tinga un Zero ho provaré. Pot ser una solució temporal.

És una alternativa a explorar i explotar, pense.

> Per cert Vicent, el Zero té la ROM Cyanogen, que en teoria té el català. Ja
> sé que no és la variant valenciana, però sempre serà millor que l'anglès ;)

Bo, no volia generar polèmica amb això, i segurament no calia dir-ho,
però si no està la versió valenciana segurament triaré l'anglesa, ho
sent.

> Salut!

Salut, i benvingut.  :-)

--