[Android] Pellix! Cyanogen en català al GitHub

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dis abr 2 21:25:50 CEST 2011

Hola Joan,

tingues en compte que s'ha de mirar quins paquets de la llista que
vaig passar són propis de CM i quins no, ja que pels que no ho siguin
suposo que tocarà enviar les traduccions al creador i ja s'agafaran
d'allà.

Ara he enviat una nova versió de CMParts a review.cyanogenmod.com.

Salut!

El 31 de març de 2011 22:51, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: