[Android] .po per a revisar: Gallery

Daniel López Prat ormuth a gmail.com
dic set 8 20:02:46 CEST 2010

Hola,

Aquest fitxer m'ha costat una mica més de traduir i hi ha alguns termes que
m'han fet dubtar:

Bit rate: -> A les traduccions de gnome he trobat "taxa de bits", però no se
si m'agrada molt el terme. També he vist "velocitat de bits" i "ritme de
bits", però cap d'ells m'entusiasma.

Fps: -> Frames Per Second. S'hauria de traduir per Quadres Per Segon (qps)?
Al gnome s'ha deixat com fps...

Fade in & out: -> Obre de negre i esvaeix?

He dubtat amb alguna altra frase, que he marcat amb "Fuzzy", perquè no l'he
trobat al gallery del meu telèfon i no he vist clar el context. Les fonts
son del 2.2, oi?

Demà em posaré a revisar els arxius que no he enviat jo... Encara que sent
"novell", no se si el meu criteri és el més adequat per a fer de corrector.

Salut!

Daniel