[Android] Altres fitxers .po per a revisar

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic set 8 07:44:37 CEST 2010

Envio més fitxers .po que he anant traduint en hores d'insomni. En
alguna frase he dubtat del significat real d'on s'ha d'aplicar... Això
més la barreja perquè ja començava a atacar la son ha fet que potser
alguna cadena pugui quedar poc coherent... Demano disculpes si fos el cas!!!

nit quan arribi de treballar m'hi puc posar amb ells ^_^"

Arreveure,
Benny.

Al 08/09/2010 06:51, En/na Pau Iranzo ha escrit: