[Android] Xperia X10 Andoid 2.1 en català

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dll nov 22 19:07:44 CET 2010

Al matí he actualitzat el repositori de Froyo de AOSP i ni rastre de
català, per tant suposo que és cosa dels fabricants.

Per cert, els de AOSP no m'han dit res més de l'estat de la traducció
oficial al català, a veure si tenim notícies aviat...

Salut!

El 22 de novembre de 2010 19:02, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com>
ha escrit: