[Android] Xperia X10 Andoid 2.1 en català

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll nov 22 18:26:45 CET 2010

El 22 de novembre de 2010 18:13, Joan Teixidó Pau
<joanteixidopau a gmail.com>ha escrit:

> Perdoneu la pregunta, sabeu si el tema de Swype té a veure amb Android o
> només és de Samsung?
>
> I referent a això, sabeu si hi ha algun grup que treballi en la traducció
> d' aquest element? El trobo realment útil.

Swype és un programa a banda, i crec recordar que vaig llegir que estaven
treballant per ampliar el suport a altres idiomes, però no estic segur d'on
ho vaig veure.

De tota manera, si el tens a un Samsung (Galaxy S???), és cosa d'ells
afegir-lo, ja que el programa no es ven directament, sinó llicenciat als
fabricants.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.infobenissa.com >