[Android] Xperia X10 Andoid 2.1 en català

Oriol Torras i Planes otorras7 a gmail.com
dll nov 22 13:03:26 CET 2010

Companys,

Tal i com ja us vaig dir, tinc un Xperia X10i. Avui m'han actualitzat
el programari. Fins ara encara anàvem amb Android 1.6 (Donut) i avui
ens han actualitzat a 2.1 (Éclair), encara que ja sabeu que la
interfície que tenim és un mica diferent de l'Android original.
Deixant de banda les múltiples millores que ens han introduït a la
interfície, i si ho han fet molt tard o no (que no és el tema que ens
ocupa), la gran sorpresa ha estat que d'entrada, a la primera
configuració del telèfon, ja ofereix l'opció del català i un cop s'ha
reiniciat el sistema, absolutament TOT està en català. Des de les
aplicacions del sistema fins a les de tercers (Gmail inclòs).

Per tant, sapigueu que ja hi ha tota la traducció feta (no sé si ho
han traduït els de Google o els de Sony Ericsson) i que si teniu algun
dubte de traducció i voleu que us digui per quina solució han optat
amb l'X10, només m'ho heu de dir. Acabo d'actualitzar-lo aquest matí,
i ara estic treballant, per la qual cosa encara no m'hi he pogut fixar
a fons. No he mirat ni si parla amb infinitius, o amb tu o amb vós.

Aquesta tarda em passaré una bona estona remenant-lo i, si voleu,
aquest vespre us puc explicar quatre coses.

No cal dir que estic MOLT CONTENT. I m'imagino que la resta d'usuaris
dels Països Catalans que avui hem rebut aquest "regal" d'actualització
deuen estar igual de contents que jo.

Oriol