[Android] «Drawer»

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dim nov 9 10:46:41 CET 2010

Mirant a Paràmetres -> ADWLauncher de la rom que tens instal·lada a mi
em sembla que a vegades parla de Drawer com una aplicació amb nom
propi ("Turns whether App Drawer should display animations")  i a
vegades no ("Select the number of drawer rows to use on landscape
layout").

Salut!

El 9 de novembre de 2010 10:38, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: