[Android] Millores a la CM

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dim nov 9 08:10:46 CET 2010

Hola,

ahir vaig afegir una primera versió en català dels fitxers plurals.xml
i arrays.xml a les aplicacions. Aquests fitxers no els pujaré a
crowdin perquè aquest no entén l'estructura de l'xml. El que havia
pensat és que una vegada estigui traduït (sense revisar) el que hi ha
ara a crowdin i tingui els fitxers plurals.xml i arrays.xml més
polits, faré els forks a github i demanaré el pull per tal que ho
incorporin al codi general de CM. Quan passi això, eliminem el
projecte de crowdin i continuem a partir del codi de github (haurem de
veure com fer-ho, però tot al seu moment). Ho dic perquè per fer el
més gros crowdin serveix, però llavors s'ha de retocar i repassar el
resultat, i si podem fer això només una vegada, millor.

Us sembla bé?

Per cert, m'havia descuidat de pujar un fitxer important que ja tenia
traduït, les cadenes de framework-res.apk. Ara ja està al crowdin i
ahir vaig compilar una nova rom amb això i amb els fitxers que
comentava abans (un miler de cadenes més). Amb aquesta versió ja es
veu molt més acabat:

http://dl.dropbox.com/u/8581707/update-cm-6.1.0-RC1-N1-signed-cat4.zip

(amb les versions de CM per a N1 no cal que feu wipe, podeu anar
instal·lant a sobre)