[Android] Fumata blanca: habemus CM

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dis nov 6 19:47:29 CET 2010

Hola nois,

després de barallar-m'hi una mica (buf!), tenim la primera cyanogenmod
6.1.0-RC1-N1 (és a dir, per a Nexus One) compilada des de les fonts
amb els fitxers que tenim del català provinents de la traducció de la
MIUI (baixats avui del crowdin). La tinc instal·lada i molta cosa surt
en català :)

Ara l'estic pujant a un servidor públic per tal que qui vulgui la
pugui provar, quan acabi us passo l'enllaç.

Jo diria que tenint en compte això ja podem continuar amb la traducció
al crowdin, però com que hi ha el problema de les cadenes que talla
quan hi ha tags, hauríem de buscar una solució... ara estic molt
espès, ja hi pensaré.

Salut!

PD: Pot ser que amb els invents que he hagut de fer perquè compilés hi
hagi alguna cosa que no funcioni a la rom, esteu avisats :P, a mi de
moment em funciona ok,