[Android] hola a tothom!

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
div nov 5 13:32:07 CET 2010

Hola Josep!

No sé si els Samsung ja es troben traduïts al català com algunes versions
dels Sony Ericsson.

Respecte a l'estat de la traducció de l'Android, tenim «dues branques»:

1. Per una part, estem traduïnt els mòduls originals de l'Android, amb la
finalitat d'enviar-los a Google a veure què diuen

2. Per altra part, l'Oriol Pellicer i altra gent hem acabat amb la traducció
de MIUI, un mod que ara està gairebé completament en català. El problema és
que per instal·lar un mod has d'ésser root i per a això has de perdre la
garantia. Actualment estem plantejant la traducció d'una de les mods més
famoses: Cyanogen.

Per tant, ara per ara, amb un mòbil amb android que no estiga rootejat no es
pot posar en català, però sí que es pot definir el locale en català per tal
que el teu telèfon s'identifique com a català i així les aplicacions que
estiguen traduïdes al català sí que es mostren en català (hi ha unes
quantes).

Per fer això, instal·la't el morelocale2 i allà podràs triar el català.

Salut!

Pau

El 5 de novembre de 2010 12:29, Josep <jcabanyes a gmail.com> ha escrit: