[Android] no hem funciona l'android

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
div maig 28 15:55:37 CEST 2010

El 28 de maig de 2010 15:26, joan jorquera <imaginaccio a gmail.com> ha escrit:
> Hola hem dic Joan i sóc un negat amb tot el tema informàtic, ara tinc un
> Orange Boston i té Android.
>
> Després de poder descarregar-me quatre aplicacions des del Market, ara cada
> vegada que ho intento hem surt aquest missatge:
>
> "El proceso android.process.media se ha interrumpido inesperadamente.
> Inténtalo de nuevo"
>
> Poro dos dies així. Algú em podria dir què passa?, què puc fer per
> solucionar-ho?
>
> Gràcies

Primer que res: has provat de sortir del 600 i tornar a entrar-hi?
Vull dir reiniciar el mòbil. Ho pots fer, per exemple, prement al
mateix temps les tecles de trucada, penjar i home.
Si això no serveix, prova d'anar a settings-manage applications i
buidar la memòria cau del market (ho dic de memòria; si no ho trobes,
perquè potser no és així exactament, digues-ho)

Si res d'això serveix, digues quin model de mòbil i versió d'android tens.

Sort!

--
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA

http://tomi.cat