[Android] HTC Legend a Simyo

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dij maig 6 22:09:20 CEST 2010

Jo fa un parell d'anys que estic amb Simyo i mai he tingut un problema
d'aquest. I com que no hi ha contractes de permanència, sempre que passi
quelcom així et pots donar de baixa molt fàcilment.

L'únic defecte que té Simyo és que passen olímpicament del català i que no
contesten els correus electrònics.

El 6 de maig de 2010 21:41, oriol [cortsenc] <cortsenc a gmail.com> ha escrit: