[Android] Cap novetat?

dll maig 3 14:13:15 CEST 2010

Ep
Aquí un altre amb Android:
HTC Dream G1
Firmware: 1.6
Kernel: 2.6.29.6-S a 10-DonutMT superatmel a sakae
Mod version: CSDI V4 por Super a tmel
Build number: DRD35

El 03/05/2010 13:51, en/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 3 de maig de 2010 10:29, Joan Montané<joan a montane.cat>  ha escrit:

> (...)

Una altra "pega" de posar ca_ES al MoreLocale2 és que no es veuen  les
opinions de la gent al Market. Bé, suposo que es veuen les opinions en
català, que de moment deuen ser ben poques (de fet, no n'he vist cap de
moment).

> A mi al Calendar els dies de la setmana i els mesos em surten en
> català (MoreLocale2, Android 2.1-update1).

A mi em surten els dies de la setmana en anglès al calendari, però el
primer dia de la setmana és el dilluns (cosa bona).

salut
jordi s