[Android] Traducció d'aplicacions

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim jul 13 12:30:17 CEST 2010

Hola a tothom,

No sé com està el tema de la traducció de l'Android (sistema operatiu)
però sembla que va per llarg :-P.

Tanmateix, crec que podem iniciar-hi un segon front: les aplicacions.

Caldria identificar quines són les aplicacions de més popularitat (hi
ha cap estadística?) i mirar de que algú de nosaltres es posés en
contacte amb el desenvolupador per fer la traducció. També les
aplicacions que nosaltres fem servir més sovint.

Jo mateix m'acabo de posar en contacte amb el desenvolupador del
programa "Libra". Ja us passaré la traducció per revisar-la, si em
dóna el vist-i-plau.

L'avantatge de les aplicacions és que són molt petites i es poden
traduir ràpidament. A més, atès que els mòbils Android són d'ús diari
i continu, aquesta poca feina tindrà un GRAN impacte. Ens podem
coordinar per optimitzar recursos.

Què en penseu?

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/