[Android] ajuda

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dic des 22 22:56:48 CET 2010

El 22 de desembre de 2010 18:04, Josep <jcabanyes a gmail.com> ha escrit:
> Hola a tots,
> No sé si algú em podria ajudar.
>
> Haig de canviar de terminal de mòbil, per un altre del mateix model,
> i m'interessaria saber si es pot fer un backup dels programes baixats del
> market, o si cal que els torni a baixar al mòbil nou.
>
> També voldria saber si és possible accedir a l'arrel / ja que quan navego
> només puc arribar a /sdcard/
>
> Moltes gràcies,
> Josep

Depèn de si tens accés root. Per als programes no pateixis; si cal
te'ls tornes a baixar: encara que siguin comprats no els hauràs de
tornar a pagar.

GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA
Usuari Linux #384982
Usuari Ubuntu #13740
twitter/skype/nimbuzz/gtalk tmallafre

http://tomi.cat