[Android] [OT] Col·laboració amb l'equip d'usuaris d'ubuntu

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
div des 17 01:04:56 CET 2010

quina enfoc us agradaria donar a la xerrada? usuari final? desenvolupadors?
quin nivell?
em sembla molt bona iniciativa que la comunitat d'ubuntu obri les portes a
altres distribucions!

Edu