[Android] [OT] no necessito traducció per a CM 5.0.8

Jordi Augé jordi a auge.cat
dij des 16 18:51:20 CET 2010

Crec que sí, però no n'estic gens segur, és possible que quan toquis l'spl perdis la informació, o sigui que apunta't la llista d'aplicacions, i fes-te una còpia de tot abans de començar.

----- Missatge Original -----
De: "Tomàs Mallafré" <tomas a mallafre.cat>
A: "Traducció al català de l'Android i programes relacionats" <android a llistes.softcatala.org>
Enviat: Dijous, 16 de Desembre 16el 2010 10:40:16
Assumpte: Re: [Android] [OT] no necessito traducció per a CM 5.0.8

El 16 de desembre de 2010 10:26, Jordi Augé <jordi a auge.cat> ha escrit:
> Els que tingueu Dream o Magic, us recomano molt que us mireu el hack aquest
> (
> http://forum.cyanogenmod.com/topic/9819-cm61-rc1-2708port-for-new-radiospl/
> ), és una ràdio nova, que allibera 15 MB extres de RAM, no és molt
> complicat, i la diferència de rendiment és molt considerable. Aneu amb
> compte de seguir bé tots els passos però, que s'ha de canviar l'SPL i si no
> es fa bé pot ser perillós.
>
> Salut!
> Jordi

Moltes gràcies,

entec que després d'actualitzar SPL i ràdio, es pot instal·lar la nova
ROM damunt de la 6.1 original de CM sense fer wipe i per tant
mantenint les aplicacions instal·lades, no?

--
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA

http://tomi.cat