[Android] Interfície per a la traducció d'aplicacions Android

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
diu des 12 12:49:04 CET 2010

Carai Pau! Genial, no? Jo no puc aportar gaire més que ànims, perquè em vaig
quedar a les beceroles de la programació, així que:

Molts ànims! ;)

Aleix Vidal i Gaya

El 12 de desembre de 2010 12:34, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: