[Android] CyanogenMod ja en català

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dij des 9 15:28:09 CET 2010

Cap problema:

1- Segueixes la guia
http://wiki.cyanogenmod.com/index.php?title=Building_from_source (fins
just abans de compilar).
2- Afegeixes els xml (cadascun al seu lloc i amb el nom strings.xml):
http://dl.dropbox.com/u/8581707/traduccions_pendents.zip
3- Afegeixes ca.res i ca_ES.res als els .txt de
~/android/system/external/icu4c/stubdata/ (igual que fr.res i
fr_FR.res, per exemple)
4- Executes icu_dat_generator.py a ~/android/system/external/icu4c/stubdata/ (*)
5- Compiles, copies la imatge generada a la SD i la instal·les.

Salut!

(*) Potser et caldrà especificar alguna variable d'entorn:
export ANDROID_EABI_TOOLCHAIN=~/android/system/prebuilt/linux-x86/toolchain/arm-eabi-4.4.0/bin/
export ANDROID_BUILD_TOP=~/android/system/

El 9 de desembre de 2010 15:06, Xavi <ducktoy a gmail.com> ha escrit: