[Android] CyanogenMod ja en català

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij des 9 14:59:06 CET 2010

[OFFTOPIC_MODE=ON]
El proper dia 12 és el meu aniversari. Si m'envieu el mòbil Android que
vulgueu (que funcioni amb mobiland, eh???) ja tot compilat i ben
configurat, m'ofereixo a fer de (Benny)«Beat-a-Tester» ;)

Vinga va, aviam qui la diu més grossa ^_^"...
[OFFTOPIC_MODE=OFF]

Primer anem a batre els ous per fer la truita. Ja li afegirem després el
formatge, el pernil dolç o el que el consumidor vulgui ;)

Arreveure,
Benny.

Al 09/12/2010 14:48, En/na Aleix Vidal i Gaya ha escrit: