[Android] CyanogenMod ja en català

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic des 8 22:29:45 CET 2010

El 8 de desembre de 2010 21:39, Xavi <ducktoy a gmail.com> ha escrit:

> Jo estic provant la versió 6.1 a la legend i els dies de la setmana em
> surten en català, les alarmes també així que no sé a que et refereixes...

Jo m'he trobat que el calendari és en català però comença la setmana amb
diumenge :(

Volia aprofitar aquesta intervenció per agrair la traducció feta per
l'Oriol.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.