[Android] Gingerbread ja és ací i a més, en català

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dic des 8 20:59:39 CET 2010

Per tenir les gapps en català no hi ha problema (a banda dels legals).
Jo fa temps que tinc el gmail en català amb una traducció pròpia, si
algú vol l'apk que ho digui. Si voleu fer-ho vosaltres mateixos, és
tal i com comentava en J.Serratosa: es desmunta amb l'apktool i es
torna a muntar. I si voleu fer un paquet instal·lable des del
recovery, també es pot, només s'ha de crear l'estructura pertinent i
signar-ho tot amb testsign.jar (el que fèiem amb la MIUI rom).

Salut!

El 8 de desembre de 2010 20:12, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: