[Android] Gingerbread ja és ací i a més, en català

Xavi ducktoy a gmail.com
dic des 8 20:01:17 CET 2010

Cert. AIxò no t'ho puc pas negar...
Per cert, des què he posat la 6.1 noto que la connexió 3G va molt lenta, us
hi heu trobat?

El 8 de desembre de 2010 19:58, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha
escrit: