[Android] Gingerbread ja és ací i a més, en català

dic des 8 04:08:11 CET 2010

Ep
He fet algunes proves amb el nou SDK.
He creat un AVD (dispositiu Android virtual) i tal com diu el Pau, per
molt que se seleccioni "Català", les cadenes continuen mostrant-se en
anglès, excepte per la data (podeu comprovar-ho fent baixar la barra de
notificacions i a l'aplicació de l'alarma).
També ho he provat amb versió "Google APIs by Google Inc.", que inclou
el Google Maps. En aquest cas i tal com ja passava en les versions
anteriors a la 2.3, l'aplicació de Navegació i de StreetView estan en
català. Res de nou.

He anat més enllà i he extret via "adb pull" tots els .apk de
/system/app (on es desen les aplicacions del sistema) a un directori
local. Amb els .apk, he utilitzat l'eina apktool
(<https://code.google.com/p/android-apktool/>) per descompilar-los i
mirar si n'hi havia cap que contingués el directori "/res/values-ca",
que correspondria a la traducció al català. Cap sorpresa: només el
Maps.apk i l'Street.apk el contenen, que ja sabíem que estaven en català.

En fi: jo no diria blat fins que sigui al sac i ben lligat.

El que podria ser interessant és fer això mateix que he fet amb algun
dels telèfons que deien que estaven en català (era motorola?
sony-ericsson? ...?)

salut
jordi s

El 06/12/2010 22:23, en/na Pau Iranzo ha escrit: