[Android] Gingerbread ja és ací i a més, en català

Joan Montané joan a montane.cat
dll des 6 21:27:23 CET 2010

Collonut!!!!

Són una mica "malgirats" de no haver volgut ensenyar les traduccions abans,
però bé, tard o d'hora el codi estarà al gerrit, i el podrem agafar d'allà.
Vaig a fer-li una ullada.

Per cert, mirant la llista de llengues, [1], el cas català crec que només és
comparable a l'àrab d'Israel, o potser al tagàlog a les Filipines, la resta
de llengües són llengües "principals" als seus respectius estats. Això és un
reconeixement molt important pel català.

[1] http://developer.android.com/sdk/android-2.3.html#locs

El 6 de desembre de 2010 21:12, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: