[Android] CyanogenMod ja en català

Xavi ducktoy a gmail.com
diu des 5 23:11:56 CET 2010

Sabeu quan hi haurà una versió que l'inclogui? En el meu cas estic usant una
HTC Legend en anglès...

Salutacions

Xavi

El 5 de desembre de 2010 23:10, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit:

> Hola a tothom,
>
> fa una estona m'han confirmat l'acceptació de les traduccions a
> CyanogenMod. Gràcies als que heu col·laborat, ha estat una feinada
> però penso que ha valgut la pena, encara que duri poc temps (fins que
> surti la oficial).
>
> Podeu veure ja els fitxers al codi font: https://github.com/CyanogenMod

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?
Si reenvies aquest correu, SIUSPLAU esborra TOTES les adreçes de correu
electrònic que contingui.
Si reenvias este correo, POR FAVOR elimina TODAS las direcciones de correo
electrònico que contenga.
If you want to forward this mail, PLEASE delete all the email adresses
contained in this message.