[Android] Diccionari "predictiu" català

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
diu ago 15 21:46:19 CEST 2010

El 28 de juliol de 2010 22:45, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
> Bona nit,
>
> Crec que ja he trobat com fer una tasca col·laborativa.
>
> Avui he trobat un programa que ens pots ser útil en això del
> diccionari predictiu, l'User Dictionary Manager (UDM), disponible al
> Market.
>
> Aquest programet el que permet és importar i exportar paraules del
> diccionari d'usuari de l'Android. Jo li trobo dues aplicacions
> interessants, relacionades:
>
> 1.- Podem penjar una llista "prou bona" de paraules en català, els
> usuaris la importen al seu diccionari personalitzat, i així, amb
> [...]

Bé, no és que hi hagi afegit gaires paraules, però com que ja han
passat més de 10 dies, aquí deixo el meu llistat. Si convé, ja el
tornaré a penjar més endavant.

GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA
Usuari Linux #384982
Usuari Ubuntu #13740

http://tomi.cat
Name: user_dict.export.db.zip