[Admpub] El cambio político abre la puerta al software libre en Barcelona y Madrid » MuyLinux

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div maig 29 09:03:57 CEST 2015

Ei Javier,

En efecte, es una canço que hem sentit moltes vegades pero mai es perd l'esperança. A veure si aquest cop es fa realitat.

:)

El dia 29/05/2015 08:03, Javier Cuchí <cuchibeltran a internautas.org> va escriure: