[Admpub] Programari lliure i Barcelona en comú...

Xavier Narcís Guillem xavier a xng.cat
dim maig 26 16:43:14 CEST 2015

On Tue, May 26, 2015 at 03:51:44PM +0200, Alex Muntada wrote:

Hola Alex ,

> Xavier Narcís Guillem:
>
> Com bé dius tu, la coca-Cola té altres prioritats que són públiques i
>>

> La primera cosa que cal fer per fomentar el programari lliure o qualsevol
> altra acció és ser respectuós amb tothom però especialment amb qui vols que
> t'ajudi a dur a terme l'acció. Això és quelcom que els que fan lobby
> dominen a l'extrem. No dic que calgui ensabonar ningú però tampoc cal
> faltar-li al respecte. D'altra manera, no tenim res a fer.

Si posem la bara tant baixa, tot el que no sigui dir "Sra. Colau" es pot interpretar com a falta de respecte. Efectivament.

Sobre el fons que comentes:

Tot i que aquest fil pot tenir una relació directa i exclusiva del PL lliure amb l'Ajuntament de Barcelona, ens equivocaríem si ho concebem així.
De la mateixa forma que l'història ha demostrat equivocada l'estratègia d'enfocar-ho a nivell de Govern autonòmic.

Ja que sentencio en lo que no funcione, per credibilitat i coherència haig d'aportar un raig de llum positiva, que pot tenir indicis de viabilitat o no.
Al meu entendre, el tema del PL s'ha d'enfocar des dos llocs:

A) El parlament europeu ( a dia d'avui més d'un parlamentari hi ha pro-PL ).

B) Des de el TJUE. Alguna sentència inesperada sobre la SGAE tenim ja ( per posar l'exemple de la SGAE que s'ha comentat anteriorment ).

Personalment trobo més viable l'opció del TJUE que l'opció del Parlament europeu. En tot cas, aquí estan exposades dos idees, per si es volen comentar.

Salut companys ,

               Xavier Narcís Guillem