[Admpub] Fwd: Una campana sobre Software Libre para las elecciones nacionales 2015

Alex Muntada alexm a caliu.cat
div jun 5 14:44:12 CEST 2015

Per si és del vostre interès, la FSF Europe vol iniciar una campanya de
promoció del programari lliure per les properes eleccions estatals a finals
d'aquest any.

Salut,
Alex