[Admpub] demanda d'informació via http://transparencia.gencat.cat/ca/

Xavier Narcís Guillem xavier a xng.cat
dic jul 8 14:49:48 CEST 2015

Arrel de diversos fils anteriors en aquesta llista sobre com encarar el reclamar l'efectivitat de l'ús del PL a l'AAPP, recentment s'ha activat http://transparencia.gencat.cat/ca/ un web que facilite l'accès i la demanda d'informació de l'AAPP.

Per saber com encarar amb èxit la demanda de l'efectivitat del PL a l'AAPP, un punt clau -al meu entendre- és saber a què i, en quines condicions està obligada l'AAPP amb el programari privatiu.

Es per lo anterior que en breu, a títol individual començaré a demanar tota la informació relativa al programari privatiu de la Generalitat de Catalunya.

Si algú em vol fer comentaris, endavant.

Si algú té previst o ja ho ha fet de demanar documentació, per evitar duplicitats, ens podem coordinadar, ho comenteu.

Ens llegim companys,

Xavier Narcís Guillem