[Admpub] Alguna campanya actual en pro al programari lliure a l'Administració pública ?

Oscar Castell i Marcos ocastell a mac.com
dic abr 29 19:08:26 CEST 2015

Jo n'estic segur de què en aquesta mateixa llista ja hi ha un bon grapat de noms que "penquen" cada dia pel PL ... i que segur que en seguiran "pencant". Pot ser el que cal es fer-ho més visible. N'estic segur, també, que les xarxes socials són un bon lloc ... però em fa patir que tot quedi en una tempesta com altres vegades. Igualment, si puc ajudar en alguna cosa n'estic disposat des de la distància (geogràfica). Per cert, algú sap que passa amb LaFarga? seguexi funcionant?

El 29/04/2015, a les 13:32, Javier Cuchí va escriure: