[Admpub] Alguna campanya actual en pro al programari lliure a l'Administració pública ?

Xavier Narcís Guillem xavier a xng.cat
div abr 24 14:30:29 CEST 2015

On Fri, Apr 24, 2015 at 02:11:12PM +0200, JIMENEZ ORANTES, PACO wrote:

Hola Paco ,

> Parlant de gestió directa i gestió indirecta (a través d???empreses contractistes) he tingut ocasió de dir-li a algun candidat que si estan tan convençuts que la gestió indirecta és tan meravellosa, que igual que es demanen pressupostos alternatius a diverses empreses, que facin un pressupost més calculant el cost total del que es vol contractar si es fa amb gestió directa. El mateix raonament es pot aplicar al programari lliure: que comparin costos directes i indirectes abans de contractar res.
> [...]

Bé, a falta d'alguna campanya activa, se'n pot fer alguna.

Vaig obrir aquest fil per conèixer de primera mà si hi havie alguna campanya activa actualment abans de concretar res.

Jo i un company potser sí tenim en ment de fer quelcom en aquest aspecte. Havent après dels no èxits de campanyes passades.

Em quedo amb el teu contacte per explicar-te'n més, per si et vols sumar.

Atentament ,

    Xavier

Name: image001.png
Type: image/png