[Admpub] Ús del LibreOffice (o OpenOffice.org) en els administracions

Joan Montané joan a montane.cat
dim gen 29 14:13:19 CET 2013

Moltes gràcies per les respostes.

Si sabeu de cap altre administració pública que usi el LibreOffice, feu-ho
saber, :)

Joan Montané

El 28 de gener de 2013 15.33, Jordi March <jmarch a comg.cat> ha escrit: