[Admpub] Ajuntaments catalans que han migrat a PLL?

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic maig 9 18:20:33 CEST 2012

Gràcies Marc Antoni i Josep,

Ja tinc per on començar a rascar. Ja us comentaré avenços ;-)

ALBERT

El 9 de maig de 2012 9:25, Josep Vives [Openbits]
<josep.vives a gmail.com>ha escrit: