[Admpub] Ajuntaments catalans que han migrat a PLL?

Josep Vives [Openbits] josep.vives a gmail.com
dim maig 8 19:08:17 CEST 2012

perdona, al mail anterior on deia "guifi.net" volia dir "software lliure",
em pa patinar el cap, ssociació de idees... :-P

El 8 de maig de 2012 18:27, Konfrare Albert
<lakonfrariadelavila a gmail.com>ha escrit: